FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jo, men om dom säger att det är fri trafik men i en annan del i avtalet att det inte är fria systemresurser så tar det ju ut varandra.
Om nu dom räknar trafik som systemresurs så finns det i avtalet som säger att det ska vara fri. Skulle varit en annan sak om det var en dynamisk script som hade genererat 400MB data som faktisk kan ta systemresurser på riktigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Visserligen lite gammal tråd, men jag ville bara nämna (som en uppföljning av debatten) att vi har tagit åt oss kritiken kring vår fria trafik, och har nu lanserat nya fasta trafikgränser...
Hoppas bara detta nu inte räknas som reklam... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Självklart var vi seriösa förut... Men vi tänkte att en självironisk banner, där vi ger oss själva en känga i baken, skulle vara lite rolig och samtidigt visa att vi faktiskt har tagit åt oss kritiken vi har mottagit under åren. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra jobbat! Ert billigaste paket har tom. 5 GB mer trafikutrymme/månad jämfört med binero!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag hade min sida porrportalen.se hos Surftown så fort sidan fick 1000 besökare dag så stände dom bara när sidan och det var väl typ för 1.5år sedan.. aldrig mer det webhotlet för mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Och jag kan nästan garantera dig att vi inte stängde ner dig på grund av antalet besökare. Vi har många många kunder med siter som har betydligt fler besökare. Dock kan jag tänka mig att du kanske inte fick det bästa bemötandet... Det är något vi har jobbat på att förbättra, och som vi faktiskt har blivit bättre på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||