FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Samben, jag pratar om att man inte ska hyra ut sig sin tid och talang för kaffepengar. Inte ens en korvförsäljare gör ett 1-2veckors jobb för 5000kr (pris som någon nämnde) om han måste betala egenavgifter/skatt etc på den summan...
i övrigt håller jag med dig, ingen idé att köpa den där hemsidan och visst 30k kan kännas mycket om det är en standardprodukt han säljer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det kan givetvis uppfattas som både stöddigt och arrogant av den som inte har detta tänk från början, jag hävdar dock inte att jag är särskild bra på faktorer som webbdesign eller grafisk layout, det är inte min profession, jag är utvecklare och företagare i grunden. men om jag tjatar tillräckligt mycket så kanske det hjälper någon till ett bättre liv som företagare och denne blir mer respekterad hos kunder, leverantörer och kanske kollegor/konkurrenter.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Samben: Ja det blir ofta lite missförstånd när tråden tar ut svängarna, nu blev det lite allmänt tjöt om vad saker får kosta, samtidigt som vi diskuterade detta specifika fall
![]() Conny: Du tillför multum till detta forumet, kul att du tar dig tid att skriva långa och välformulerade inlägg, fortsätt med det. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|