FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Men den absolut enklast förklaringen kanske är att Loopia vill ha betalt en månad innan och förnyar precis när domänen löper ut? Det blir väldigt många små slantar som skramlar i kassalådan. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kan varmt rekommendera att inte använda Binero, i alla fall inte om ni har med ett större antal .se-domäner att göra, och i synnerhet inte om ni har flera konton (d.v.s. flera företag) med domäner.
Och herregud, att överlåta domäner via Binero är ett rent helvete. Deras support är under all kritik och verkar finnas en person på Registry som har minsta lilla koll, i övrigt verkar det mest vara... ja, jag ska ta och hålla käften nu för att inte förgylla forumet med en massa svordomar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-09-10 klockan 09:23 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag använder personligen CityNetwork för att hantera alla mina domäner. Det är lätt att beställa och kontrollpanelen är väldigt lättöverskådlig. Priset är dessutom väldigt bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
I motsats till Bineros hantering kan man ju dock bli lite mörkrädd när man får följande samtal från en konkurrent: Pelle: - Hej jag heter Pelle och ringer från *pip*, en av era kunder ska flytta till mig och jag skulle behöva auktorisationskoden för domänen. Jag: - Ok, då kan kunden hämta ut den via kontrollpanelen eller kontakta oss ang detta då vi så klart inte lämnar ut den via telefon. Pelle: - Jaha, det var ju tråkigt att vi inte kan ha lite smidigt samarbete oss leverantörer emellan. Man börjar ju då fundera på hur Pelle skulle agerat i en omvänd situation... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-09-10 klockan 10:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||