FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad skulle ni själva göra med 110 millar införtjänade på sajtförsäljning? Vad tror ni killarna bakom playahead kommer att göra? (Jag menar, de har kvar 10% i företaget, men jag tror knappast de kommer jobba kvar där längre än 9-12 månader?)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Men är det inte så att MTG förmodligen inte räknar med att "få tillbaka" stålarna på direkten, utan att dom på lång sikt räknar med att det kommer att löna sig, men samtidigt kan använda sajten för att "gratis" kunna marknadsföra sina andra prylar, typ radiostationer o cdon o så?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och nej jag tror inte dom stannar länge till i bolaget, tror det kliar i fingrarna redan nu. //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Playahead har ju varit kommersiellt länge, finns det några publicerade siffror från tidigare resultat eller liknande?
Har för mig jag skapa ett konto där och vill minnas de gjorde en väldigt "fin" profil över mig som användare. Skulle vara väldigt intressant att veta antalet medlemmar med fler än en inloggning senaste månaden ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
=) Grymmt jobbat iaf! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle flyttat till Indien.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
spännande spännande... Schneaker, hur mycket kommer du låta det öka i värde tills du säljer?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Förmodar att detta är en investering som skall betala tillbaka sig inom 5 år. Att slå ut kostnaden per medlem ger "bara" en bild av det potentiella värdet i nuvarande form. Att man registrerar sig trots allt är ju för att något tilltalat en.
Återkommer man inte så finns det åtminstone förbättringsmöjligheter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag skulle inte sluta jobba, men jag kanske inte skulle lägga 60+ timmar per vecka på jobb längre.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|