FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://s3.amazonaws.com/awesome_scre...WtheG5LvG9E%3D |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Hoppas jag inte.. hehe =) Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har gjort lite uppdateringar här och var i designen.
Ser den bättre ut nu? Edit: Ni som besökt den innan kanske måste refresha ![]() Senast redigerad av StefanW den 2011-11-01 klockan 22:44 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej Stefan.
Jag gillar denna uppdatering mer nu. Känns som en "företagslayout" och ger ett seriöst intryck. Det enda jag ogillar med designen/upplägget är att du skriver Välkommen! Jag skapar ... och sen efter det står det Välkommen till till Idoayouts. 2 välkommnande är kanske lite för mycket (även om man vill verka snäll mot de framtida kunderna ;-)) Sen har du ju redan både en facebook och en twitter icon på sajten, så varför har du en länk till din twitter samt facebook på footern? Blir onödigt, enligt min mening. Annars ser det bra ut, bra jobbat! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har någon förslag på vad jag kan skriva i "headern" istället för Välkommen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Gör hela menyknapparna tryckbara, när de blir blåa förväntar jag mig att det skall gå att trycka på dem. Låt den aktiva menyknappen vara en länk om någon skulle vilja uppdatera sidan mha den.
EDIT: Varför har du hover-effekt på listan med tjänster? Varför använder du inte <ul> till listan med tjänster? Om du nu ändå vill använda dig av massor av <h4> (kan inte mycket om SEO, det kanske är därför?), varför avslutar du inte taggarna? Wordpress avslutas med en start-tag och de andra har inget alls. Som tidigare nämnts: upprepa dig inte, dvs säg inte samma sak två gånger. (var tvungen att vara lite rolig). Till sist, när du länkar direkt till din sida här på forumet rankar trådarna högt på google om man söker på "idolayout". Vill du verkligen att dina kunder skall se att du ber om tips ang. designen på din egen sida på ett forum? Senast redigerad av webevo den 2011-11-03 klockan 04:55 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Jag har faktiskt ingen aning. Men kanske något i stil med: "Stick ut med en unik design.." eller något? Något som fångar ens intresse och varför man just skall känna sig "hemma" på din sajt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Några snabba kommentarer:
1) Ogillar rutbakgrunden, den ger i mitt tycke ett amatörmässigt intryck. 2) För stor och flashig logga. Vill du verkligen att potentiella kunder först ska se loggan, eller dina sidor och texten om vad du erbjuder? 3) Under "Välkommen! Jag skapar stilrena och skräddarsydda webblösningar.", men ovan twitterknapparna, vill jag ha en knapp eller liknande som jag kan klicka på. T.ex. så jag kommer till Tjänster eller portfolio eller var det nu är bäst för dig att kunden kommer till. Trots allt är det just det stället där jag som förstagångsbesökare är som mest beredd att klicka mig vidare ifrån. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Skräddarsydda webblösningar. Klockren kvalitet. Tycker personligen att det räcker med ett par korta fraser som sätter fokus på det du gör. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|