FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Har totalt missat det i så fall |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är ok, kanske har något på G om jag ahr väldigt tur och det :)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag måste rekommendera Oderland - är mkt nöjd med dem. Kostar iofs en bit över 300 kr första året (21:-/mån + 150:- uppl.avg + moms) blir ca 500, men från år två blir det 370 kr eller ngt sådant. Mycket prisvärt är det iaf.
/Peter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Nykomling
|
Eftersom vi nämns i tråden svarar jag. Cazz, din vän bör kontakta vår support om han tycker att något går långsamt. Vi har referenssiter på samtliga servrar som kan användas om du vill kolla saker.
I övrigt är mitt generella tips, oavsett webbhotell, att du kollar mer än en site. Jag tror att det är många med oss som har kunder som klagar över att det går långsamt fast det i de allra flesta fall beror på deras egen kod. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Nu har ni säkert fått till det så ni är fortfarande med i tankarna. Jag har ju just nu ett antal webbhotell jag kommer att ha i tankarna men inom två månader måste allt vara klart så jag sk se vad det blir. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Paketet "Webpaket START" hos JX.se (som också finns representerade här på WN) borde väl passa in på dina behov vad jag kan se?
Finns både PHP- och ASP-stöd där, åtminstone om man väljer Windows-hostingen. 10 GB trafik per månad, 100 MB lagringsutrymme, backup, MySQL, Kontrollpanel och vad man nu kan behöva. Snabb support har dom förresten också. Fungerar mycket bra för mig, då jag kör en av mina sajter där som behöver ha snabb accesstid mot Sverige osv, men då kör jag PRO-paketet. Forumet blev bra mycket snabbare att köra där än när jag hade det placerat i både Holland och USA. Edit: Som smålänning borde du väl då gilla deras rabattkampanj som körs nu så kommer du tom undan med en lösning under 300 kr.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Problemet är att jag kan lika bra i ASP som PHP så jag vet inte vilken av dessa språk jag ska köra i ![]() Min nya hemsida är byggd att jag på fem minuter kan köra antingen ASP eller PHP |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Nåja, lycka till!
![]() |