FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag var medlem på Lunar för länge sen.. men lämnade stället då det blev för mycket "kjam" för att det skulle passa mig..
Mina minnen av Lunar är ändå rätt ok.. bra sida, snygg layout och sjysst upplägg. Nu fick min dotter mig att regga mig igen och vad ser jag? Hela stället är totalförstört.. Det är som om Mamma och Pappa dragit på semester i 1månad och låtit den 17åriga sonen passa huset - och som då haft vilda fester varje dag.. Grafiken är ful. Rent ut sagt ful! T.ex denna ![]() Och det är inte allt.. den funkar katastrofalt i FF som jag sitter med. Rubriker radbryter så dom knappt blir läsbara. Även knappar radbryter så bakgrunden upprepas etc etc Här och där dyker fonten Times New Roman upp för mig... Jag får intrycket av Lunarstorm att Lunarworks släppt det hela och gett bort sidan till två web-amatörer. Och sen allt detta som kostar pengar... Ok att VIP medlemsskap kostar - det är en sak. Men grupper/klubbar? Jag upptäckte nämligen till min förtjusning att det finns en grupp för rollspelare och som drivs av en person som är i min egen ålder (dvs ingen tonåring). Så jag blir medlem där. Sen upptäcker jag att man måste SMSa in för att klubben ens ska få existera - ok inte många kr.. men ändå - hur profiterande kan egentligen en community bli? Jag har länge ansett Lunarstorm vara en förebild för hur en community kan vara.. jag har raskt bytt åsikt.. Lunarstorm är nu istället för mig en varning till alla som bygger communities där ute.. en STOR varning.. Hela stället är förstört |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|