FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Andra synpunkter? Vill ha mer nackdelar med sidan i nuläget
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ser ok ut.... lite plotrigt kanske... försök få fram mer focus på innehållet, och mindre på de röda elementen och bilderna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En snabbgrej bara. Känns överdrivet att visa sekunder när nyheter, texter och forumtrådar skapats. Minuter räcker, då blir det även mindre plottrigt.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Siffrorna bakom nyheterna är helt meningslösa för mig som nytillkommen besökare. Skriv vad de betyder eller ta bort dem. (3) säger mig inget. (Betyg 3, 3 kommentarer, 3 besökare) gör däremot det.
Det röda till höger i er "header" är det väldigt otydligt iallafall för mig vad det var. Tog mig en stund att inse att det var er logga. Borde kanske göras om? Länken till Forum generellt sett borde ligga i menyn, inte längst nere till höger. Hoppas det hjälper! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
Loggon kommer göras om helt i den nya designen. Förstår inte riktigt vad du menar med Forum generellt, finns ju en Forums-länk i menyn ju... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag vill kunna klicka på den stora bilden som hör till artikeln på förstasidan för att komma till den. Då slipper man sikta in den "lilla" textlänken med musen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tycker att det känns onödigt att lista artiklar, intervjuer etc efter månad. Varför inte bara skapa en lista med senaste överst?
Man kan lätt få intrycket av att siten är väldigt liten (innehållsmässigt) då de fåtalet artiklar etc som finns är sorterade under månad. Jag skulle iaf uppleva att det fanns mer innehåll om det inte stod typ "det finns inga intervjuer för denna månad" och sen en liten lista nedan med andra månader med typ 2-5 texter/månad. Hoppas att du förstår vad jag menar, annars en mkt snygg site! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|