FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Nåja, tack för hjälpen iaf ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Varför håller man något sådant hemligt? /Andla |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Varför dom gör så är ju egentligen deras ensak, men det kan finnas flera olika skäl till att man vill hålla vissa saker konfidentiella.
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har läst paragraf 7 och jag kanske är lite dum men efter att ha läst flera gånger så ser jag inte att det står något om att man inte får uppge hur mycket man tjänar.
Jag tolkar annars en sådan sekretess att google vill kunna belöna olika grupper eller få större frihet att stryra hur dom vill. Vill dom tjäna mer pengar så får adsense användarna mindre per klick. /Andla |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Självklart, men om nån hittar nåt som är bättre än adsense på en vanlig websida med den typen av annonsering, så säg gärna till :-)
Jag har tex provat clicksor, som är en direkt ripoff på google adsense, deras server är tokslö, dom har nästan inga annonser att visa (förutom sina egna), och click-thru-rateings är UPPENBART falska. (13 klick på ~7000 visningar). Det skulle iofs kunna bero på att dom inte räknar klick på sina egna annonser överhuvudtaget, men den CTR-procenten räcker inte ens till klick av misstag på sidan jag talar om. Jag förstår helt enkelt inte varför folk envisas med att köra grafiska element som annonser, jag får fruktansvärt mycket sämre CTR på alla mina sidor med den typen av annonsering jämfört med adsense. Med det i bakhuvudet kan jag köpa att man riskerar att adsense "blåser" dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Märkte idag en rolig grej, tråkigt att man inte kan se vem som levererade det klicket..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
det negativa med adsense tycker jag är dollarkursen,
som den rasar nu så märks det på intäkterna. Då är det bra att man har alternativ som betalar ut i kronor. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|