FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
De har verkar ha ändrat Citat:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
www.1place2u.com , www.webbmotell.nu samt www.zitehosting.com ligger alla på samma ip-nät tillhörande Rackshack, men med namnservers döpta ns*.superhost.ws samt ns*.marvelhost.net som i sin tur ägs av www.web-xperts.com.
Bara 'webbexperterna' finns kvar på marknaden är säkert hotellen ovan goda att göra affärer med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Administratör
|
Akta dig för obegränsat utrymme, fri trafik och livstidskonton. Alla tre i ett är något som borde få alla att vända utan vidare tanke. Det foks beskriver om att lägga ner och sen starta upp (under nytt namn) är något som görs rätt ofta för liknande webbhotell.
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag vet inte varför men ingen har rekommenderat webcows.se.
Bra up-time och väldigt låga priser (i förhållande till den bandbredd som erbjuds). Jag jämförde lite med netland och såg att webcows priser var lägre. (dock inte sagt att netland skulle vara sämre) Tycker dock att webcows förtjänar en titt. Det finns nämligen inte mycket att klaga på hos dem från min sida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Fanns en skopa ironi inbakat i mitt inlägg ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Swebase.com har liknande priser, är de något att ha?[/b][/quote] Jag använder Swebase.se för min sida www.dll-files.com. Det senaste halvåret har de inte haft ett endaste långvarigt avbrott. De funkar skitbra. Absolut inga problem. Och blir det problem, så är de snabba på att lösa det. De har alltid personal på plats. Dvs jag kan fråga en sak via e-mail till dem en lördagsmorgon 03:10 och få svar inom en timme. (Funkar inte alltid, då de egentligen inte har "Supporttid" då.) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Personligen tycker jag inte att det har så stor betydelse om man tjänar några hundralappar på det ena eller andra stället. Det absolut viktigaste måste väl ändå vara "uptimen". Dessutom är ju hela kostnaden avdragsgill om man har företag.
Jag menar ligger Lastbryggan nere en söndagkväll så kostar det mig tusentals kronor i utebliven försäljning och då spelar det väl ingen roll om man har tjänat 500.- på ett år i lägre kostnad. Stabiliteten är det i särklass viktigaste anser jag! // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
kan också rekommendera Webcows.se. Vi har inte haft mer en ett par timmars avbrott i vår uptime sen vvi började använda dem i våras.
Och helt ok kundservice, oftast svar inom någon timme! / Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
smells like ragga kunder å sen lägga ner här... läs noga igenom avtal innan du bestämmer dig för att registrera dig.. hör dig runt och försök vara öppen för alternativ...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|