FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan, detta är mitt första inlägg här på WN. Jag vet inte om jag platsar här egentligen som halvtidswebmaster för en liten sida men jag var tvungen att få svar på den här frågan av "experter"
![]() För 1995 kronor kan man hos www.zitehosting.com få ett livstidskonto med obegränsat utrymme, fri trafik, obegränsat med e-mailkonton, obegränsat antal subdomäner, MySQL osv... Min fråga till er är, finns det nån hake? Är de seriösa? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Risken finns att dom lägger ner, då står du där utan konto.
Deras support suger säkert. "Fri trafik".. finns det inget som heter. Nä, inte mycket seriöst där. Och servern ligger förmodligen i USA. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Neo, tack. Jag såg detta på andra forum också.
Vilka webhotell är billiga och seriösa då? Jag har Carambole nu men är lite smått missnöjd med deras priser på MySQL-databaser så jag tänkte byta till ett där det ingår... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
http://www.netland.se använder jag. Jag är skitnöjd. Snabbt, stabilt, prisvärt och goe support.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Swebase.com har liknande priser, är de något att ha? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Att sälja dyra livstidskonton till folk och sedan lägga ner (och eventuellt starta upp) efter ett år är en väldigt bra affär. För webbhotellet alltså :-)
(därmed inte sagt att zitehosting.com kommer att göra så) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle tippa dig om netland.se , eftersom du antagligen var i samma situation som jag. Letade efter ett bra prisvärt webbhotel och kollat upp de mesta, och tillslut valde jag netland.se
Och rekomenderar dig att göra det samma, och foks som sköter netland finns alltid till hands att hjälpa dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lägger ockskå in ett gott ord för foks, myckte hjälpsam och trevlig.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
japp.. netland är ett sjuhelvetes webhotell..
jag har erfarenhet av Ballou och Fs-data (ni ser dom göra reklam i datortidningar mm) och netland är än så länge bättre.. bra support - trevlig personal och dom är öppna för förslag och utbyggnad.. som webdesigner är det heller inte svårt att göra bra affärer med dom! (får jag rabatt nu?) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tack för hjälpen allihop. |
||