FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tycker det är bra innehåll, bloggar är ju till för lite mer personliga åsikter.
Dock vore det bra om du språkgranskade dina blogginlägg ett varv extra innan de publiceras. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack för åsikterna! Wordpress gör tydligen så att bilderna blir klickbara, det är egentligen inte meningen.
Osiris - är det någon speciell mening du tänker på, alltså som borde språkgranskas? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller med Gustav till 100%
Jag och säkerligen Väldigt väldigt många andra saknar tiden när Wn var för "Professionella webmasters som drev företag och projekt med Cash i siktet" Skulle vilja ha ett slutet forum som är toppstyrt och där kravet är att man ska vara företagare och haft en Årsomsättning någon gång på minst 1 miljon. Eftersom det är ett fritt land så åberopar jag mig rätten att säga vad jag vill.. dvs... Åhhhh f-fan va jävligt skönt det skulle vara att slippa alla nybörjare och wannabes samt alla frågor som är så basic så man nästan får panik över tiden man slösat bort på att läsa....."Öhhh hur skickar jag en påminnelse... eller hur skaffar jag f-skatt" osv osv! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kanske mest är känslig mot talspråk och dess meningsbyggnad, som det är relativt gott om, annars är det rätt ok.
Inlägget om Google dock; Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
"Det saknas också “forumpersonligheter” eller “forumkändisar”. Ni vet dom här personerna som har otroligt många skrivna inlägg och som visar upp sin kunskap och sitt intresse genom att hjälpa andra, och som alla på forumet känner till."
Håller delvis inte till med om detta, de kanske inte är många men de finns. Jag uppskattar tex Internet Sweden, han gör många bra inlägg i intressanta frågor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Baksidan på myntet "forumkändisar" hittar man t.ex. på MacWorlds forum där 10 användare (av 26.000) står för typ 25% av inläggen (tot. typ 750.000) och i ärlighetens namn är det dåligt med hjälp (sett i förh. till antal inlägg iaf) så det finns ju inget egenvärde i "forumkändisar"...precis som med kändisskap i verkliga livet...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
1 miljon kan alla omsätta. Kravet borde vara 1 miljon i vinst... I VECKAN!
Seriöst, omsättning har inget med ens erfarenhet och skill att göra. Det finns många som omsätter bra med pengar och är riktiga idioter, som inte tillför ett skit, på WN. ![]() Skulle man göra något, så skulle man ha ett invite-only-forum där nya medlemmar skulle behöva bli rekommenderade av 1-2 befintliga medlemmar för att få komma in. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Ni kunde kanske ha en hemlig handskakning eller visselsignal om ni skulle råka gå förbi varandra på stan?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|