FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mitt script hade en progressbar som via Ajax visade hastighet och hur långt uppladdningen hade kommit, men som sagt så ingår inte själva scriptet.
1000kr bjudet vid PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Vore det inte vettigt att vara här och redovisa aktuellt bud när auktionen håller på att avslutas?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sista budet innan kl 20.00 inkom via PM och var 1100kr.
Auktionen avslutad. Tillägg: Samtliga inkomna bud är redovisade i tråden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Här kommer en liten redogörelse som leder till slutsatsen att WN borde försöka fixa ett auktionssystem.
Flera budgivare la bud enbart via PM och givetvis så missade jag att bevaka auktionen när den gick ut. Detta ledde till att buden inte publicerades i tråden, och då blev det såklart problem eftersom alla inte ansåg att dom fått chansen att bjuda över, samtidigt som personen med det högsta budet kl 20.00 givetvis ansåg sig ha vunnit auktionen. Jag misstänker att jag inte är den enda som lyckats sjabbla till en försäljning på liknande sätt? Ett ordentligt system för försäljningar är verkligen behövligt. Funktioner så som att budtiden förlängs med X antal minuter efter senast inkommet bud o.s.v. Jag kan tänka mig att det finns en hel del folk här som skulle kunna utveckla ett sånt system åt WN för en slant. Jaja, det här har det väl pratats om i andra trådar utan något resultat. Slutligen vill jag förtydliga att auktionen nu är avslutad. Alla parter har fått möjlighet att bjuda via PM och på så sätt har vi löst situationen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Eller bara att man skriver sitt bud i tråden så att man även offentliggör det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
På uppmaning av köparen redovisar jag att det är myapp köper domännamnet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jepp det stämmer. Ska bli kul att ta över ett litet projekt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför inte ta alla bud i tråden för då? Då ser ju folk vad det högsta budet är.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|