FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har för mig att WN automatiskt gjorde länkar klickbara tidigare. Det innebar att sajterna som diskuterades fick PR på WN:s bekostnad. För att lösa detta lade folk in mellanslag och annat så att det inte skulle bli klickbart.
Sen har det också fördelen(?) att om man söker på 'dietshop' på Goggle riskerar man inte att få upp den här sidan i sökresultatet. Kan väl vara bra om man vill varna andra för sajter utan att avslöjas för lätt av sajtägaren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Edit: foks hann före |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Sedan kan du fortsätta och jobba på dina webbcider, men undvik att själv genera rus-ningstrafik på dina AdSense-annonser bara - har du väl tryckt en gång för full(t) så spelar det ingen roll om hur mycket du sitter där och trycker på (tom)backen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kommer in lite sent här, men jag känner damerna bakom dietshop, och de kan definitivt inte tillräckligt om detta för att fatta hur de skulle göra någonting sånt där. Det märks väl om inte annat på att det är innehållet i deras inre frame som visas som förstaträff när man söker på deras företagsnamn från Google.se. Huvudsidan visas indragen under.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är kanske ett fel som jag gjort om du är så pass säker.
Jag är ju trots allt ovan med webbläsaren. Så lika bra att be om ursäkt här. Jag har verkligt dålig impuls kontroll ibland kring sådana här postningar och kanske annars också. Tror du att de skulle vilja ha en bra inlänk från: http://www.nyfikenvital.org/?q=node/282 Som ursäkt? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|