FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Smutskastar much? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
WN om man ska köpa. SEDO har jag lyckats på några gånger med både köp och sälj. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej Edward (Brianorchard),
Som Team Leader för Technical support på Crystone så borde inte du uttala dig om konkurrenter på ett så kränkande sätt. Världen är liten, och webbranschen än mindre. Ditt beteende är verkligen under all kritik, och jag hoppas verkligen din arbetsgivare får ta del av dina intelligenta tankar om Miss Domain och utpekade personer där. Jag har själv många gånger haft kontakt med supporten på Miss Domain och upplever att jag fått den hjälp jag förväntat mig. Bästa sättet att sälja domännamn? Använd etablerade kanaler och kontakta potentiella köpare. Tiden du lägger ner avgörs av vad du förväntar dig att få för domännamnet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
De åsikter som uttryckts i den här tråden om individer tidigare anställda hos oss är på inget sätt något vi som bolag står för.
Vi tar bestämt avstånd från beteendet att racka ner på andra företag (konkurrenter eller inte) och vi tar avstånd från den trista kvinnosyn som kom till uttryck i tråden. Användaren Brianorchard är inte representant för Crystone, Online Group eller våra andra varumärken, och ej heller representativ för hur vi som företag ser på saker. MVH Crystone marknad |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Okej om jag förstått det rätt så jobbar inte "Brianorchard" hos er?
Senast redigerad av Ingo den 2014-11-20 klockan 14:41 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
MVH Crystone marknad Senast redigerad av Ingo den 2014-11-20 klockan 14:43 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Okej han representerar inte oss eller våra uppfattningar här, bara på kontoret?
Tittade lite gällande registrering av konto vid registrering och såväl Crystone_se som Brianorchard har samma ip adress. Kanske bara är en tillfällighet. Kan bara konstatera att året slutar med ett av de mer pinsamma inläggen här på WN. Senast redigerad av Ingo den 2014-11-20 klockan 14:50 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
MVH Crystone marknad |
||