FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
http://www.vk.se/Article.jsp?article=31049
En artikel i en lokaltidning om personen bakom framgångarna. (där han redogör lite för sina utgifter) Skönt att jantelagen inte är lika stark här som på andra forum...framgångsrika case som den där killen skulle hamna i skottelden på DI.se och liknande forum där avundsjukan är lag. Alla på WN kanske är miljonärer ![]() Skojigt att se att det finns mycket lyckade IT-företag även utanför Stockholm! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Administratör
|
zoft80.com
Är en utav hans sidor. Tror man hittar resten längst ner.
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Dock var det ju inte så smart att säga att större delen av pengarna kom från en källa. Nu kommer ju nån kopiera vad han gjort! Tycker man nån gång i livet att man kommit på ett sätt att göra enkla pengar, bör man nog hålla tyst om exakt hur man gör! Framför allt när branschen är att mäkla trafik. -Det tog fart ordentligt i slutet av förra året och mycket av försäljningen står en enda kund för, så vi får väl se hur länge det håller i sig. Så här hade jag sagt "Jag har jobbat 8 år att ta fram en mjukvara till detta, och har 29276 källor till mina inkomster. Hade jag fått välja igen hade jag nog inte tyckt det var värt allt arbete". Då kanske man slipper majoriteten av copycatsen.
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Thomas, träffade inte du honom också? |
||
![]() |
![]() |