FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Banned
|
Enligt Yreg, så omsatte killen 320 000 och inte 4 miljoner som det står i tidningen
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det sitter nog en del på svenska anstalter som inte skulle suttit där om de inte själva "golat" om brotten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ingen med en unik affärsidé som man tjänar feta pengar på går ut i media och erkänner detta.
Självklart är det ett marknadsföringsknep. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tror inte han löper så stor risk för att någon ska "stjäla" hans affärsidé. Folk som läser artiklarna och vet hur affiliate program fungerar blir nog imponerade, men inser hur mycket jobb, kunskap, timing och tur det krävs för att dra in stora pengar. Folk som inte har hört talas om affilite program kanske försöker sig på det hela, men kommer sannolikt att tröttna efter några månader när de inser att de inte blev miljonärer över en dag. ”Pengarna tickar in” skriver idg. Det låter som om allt han behövde göra är att luta sig tillbaks och se saldot på kontot öka
![]() ![]() I övrigt så är sådana där artiklar bra för alla oss som tjänar stålar på Internet. Ju mer pengar Internetbranschen omsätter, desto mer pengar lockar den till sig. Konkurrensen hårdnar visserligen, men det har i alla fall jag inga problem med så länge kakan som alla måste dela på växer. Vilka enorma mängder trafik han måste generera för att tjäna så mycket pengar förresten... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Säkert TD som betalat han för att gå ut med den pressen. Då får de mer affiliates, för massa hoppar på det tåget, ingen vidare konkurrens för Lennart eftersom det fortfarande är svårt att lyckas som han har gjort. It's a win-win situation...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
http://www.restipset.nu/
Jag läste artikeln i CS och kom till denna hemsidan av en händelse i ett annat sammanhang och tänkte att detta måste vara en av hans sajter... men efter att ha läst denna tråden och studerat de sajter som näms är jag inte lika säker längre. Hur som helst, inte så överdrivet vacker sajt, men GRYMT mycket arbete bakom!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
De ville ha 40 000 for en liten rad annons pa framsidan NE NE sa jag. (aftonbladet)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|