FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur många besökare har "/home" sidan?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Själva hemsidan har runt 50-60 besökare om dagen tror jag. Inte alls mycket, men jag lyckas ändå kirra några sales ibland.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är du inte orolig att personen som tar över /blogg börjar posta massa skit som i sin tur skadar din huvudsida?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nix. Har kollat närmare på statistiken, och det visar sig att huvudsidan inte är bra alls. Lyckas sälja saker väldigt sällan. Därför spelar det inte så stor roll.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag gör precis tvärtom, jag BETALAR en person att blogga på en av mina webbplatsers undersidor eftersom det är utmärkt SEO för huvudsidan. Ok, denne bloggare äger inte bloggen, men ändå... Sorry klagandet, men har du verkligen tänkt till här?!
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Udda upplägg, men visst... en sak gör mig väldigt förvirrad dock:
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Till er andra: detta var bara en dum idé av mig. Körde efter citatet: “An idea that is developed and put into action is more important than an idea that exists only as an idea.” Sorry. Lås tråden, mod! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sweely,
Du tar saker jäkligt bra. Det är trevligt och se! Respekt ;-)
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan inget mer att hålla med, tycker det är mycket bra gjort av sweely, mycket cred för det! Beklagar också för ditt försök till försäljning av penisgrejen, svarar ärligt och vänligt på alla skitfrågor och de han får tillbaka är oseriösa bud.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Skaffa en ny domän till bloggen, redirect 301 /blogg till nya domänen! Eller sätt ett pris på hela siten inkl blogg
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|