FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Haha, garantier behövs nog inte. Jag säljer bloggen och köparen får göra precis vad den vill med den. Jag kommer aldrig ta bort den eller modifiera något. Allt innehåll och allt-vad-det-nu-är tillhör personen som köper bloggen. Byta tema får man göra hur mycket man vill. Lägga in annonser med. Jag säljer ju bloggen, och ifall jag får den såld så är den således inte min längre. Jag har inga planer på att flytta sidan. Har något år kvar på mitt nuvarande webbhotell och har som sagt inga planer alls på att flytta. Men om det mot all förmodan händer så ser jag givetvis till att köparen får sin blogg. Jag säljer bara bloggen då den inte används längre. Och för att jag inte vill sälja förstasidan än. En av mina bästa affiliatesajter. Jo, jag tänkte aldrig på att innehållet faktiskt skulle ligga på min sida. Har inget bra svar där. Själva framsidan rankar dock #2 för sin fras för övrigt, så den hjälpen behövs ändå inte. Med andra ord: bloggen används inte längre, men innehåller mycket dyrbar information som hjälpt mig och andra relaterade sidor att stiga i sökmotorerna. Köper man bloggen så är det precis samma sak som att köpa en vanlig sida, nästan. Man får göra precis vad man vill med bloggen. Lägga in annonser, byta tema... it's up to you! Vad är sxxt-sidor? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
"Jag säljer bloggen och köparen får göra precis vad den vill med den" det är ju du som är ansvarig, så om köparen tex publicerar olagligt matrial? "Jag har inga planer på att flytta sidan." hur vet kunden det? dvs vad har du för garantier? "Jag kommer aldrig ta bort den eller modifiera något" och hur vet köparen det? "Köper man bloggen så är det precis samma sak som att köpa en vanlig sida" jag skulle vilja säga att det inte ens är nära att vara samma sak, vad händer tex om du glömmer förnya domänen? Tycker du ska ta all feedback som lärdom och jobba vidare. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|