FAQ |
Kalender |
![]() |
#111 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De har gjort tillslag mot Port80 också, men vad jag vet står min sekundära namnserver kvar. Har inte hört något gnäll om servrar från Aleborg eller JX heller som står i samma hall.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#112 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så denna summan skall till, men det är ju långt från allt, sedan måste de ju även betala för det förlorade anseendet de drabbade företaget fått och det kan ju bli minst lika dyrt det. |
|||
![]() |
![]() |
#113 | ||
|
|||
Nykomling
|
min server också nere. ingen info får man heller. urggggg
|
||
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Lite svårt att lämna information om man är inlåst hos farbror blå
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#115 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Undrar hur mycket alla ersättningskrav kommer att kosta skattebetalarna, 10 mille? 100 mille? Mer?
|
|||
![]() |
![]() |
#116 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
100 lax?
|
||
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#118 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det är otroligt att en sådan skämtorganisation kan få igenom sånna här saker genom lögner. |
|||
![]() |
![]() |
#119 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
|||
|
Skillnaden var väl att en ISP som tar lite ansvar mot sina övriga kunder inte hostar terroristmisstänkta och piratkopierare. Det är ren affärslogik. PRQ är säkert jättebra och jättebilliga, men de leker med sina övriga kunders affärer.
|
||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|