FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Off topic.
Hur vet man om man är svartlistad? Jag kan inte posta nya ämnen. Har mailat moderatorer men inte fått svar, någon som kan hjälpa? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Exakt jag vill vara myndig och prata på TV. Tryckt media är mesigt!
Tror nog jag fått intervjuer på något du skickat Danski någon gång ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Skriv och ge ut en bok. Det är ett gammalt och beprövat sätt att framstå som en auktoritet och expert inom sitt område. Passar bra om man vill ha exponering i gammal media.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tyvärr är det väldigt jobbigt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skriv en bok om e-handel, så blir du expert på det. Du har ju Contentor, så du slipper skriva själv
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
En journalist vill inte ringa ett kundtjänstnummer och fråga efter chefen. En journalist vill snabbt få tag på någon som kan uttala sig och som är villig till att bli citerad.
Bästa tipset jag har är att skriva ett par pressmeddelanden om ämnen du känner dig som expert inom, skriv under med namn, företagsnamn och mobilnummer. Pressmeddelanderna lever kvar länge och är sökbara... Magnus A har lyckats att hamna längst upp i listan hos TV4:s ekonomiredaktion när det gäller el, antagligen genom att vara tillgänglig, pratat sakligt, och genom att ha väl förvaltat den första chansen han fick. Att ha ett efternamn som börjar på A ger kanske även de en del fördelar med dagens telefonböcker ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|