FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag anser att ni inte behöver satsa så värst mycket mer på design/teknik. Den biten verkar ni ha på det torra.
Ni har hittar er nisch, nu gäller det att göra sig känd inom den. Reklam, reklam och reklam - hyr en nattklubb någon kväll och signa upp alla gäster på sidan? Var kreativa! MVH |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
fixa en tävling typ: månadens bild, pris kan va påfyllning till kontantkort typ 500kr...? eller nåt sånt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
tack för inputs!
Citat:
![]() -Men som Adam säger, en stor insats(de man har råd med) skall göras på reklam. Och samarbete med krogar kan nog vara något. Kanske anlita en vimmelfotograf så att man får aktivitet på hemsidan. Tar gärna emot mer inputs! /Mange |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Testa att blockera stora bilder från senaste bilder för att se ifall det ökar folks intresse att registrera sig.... <_< |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
htiawe has it!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Man kan ladda upp bilder gratis via websidan. Sen när utrymmet är fullt måste man skicka in bilder med MMS för att få utökat utrymme. Ska börja med att göra registreringen enklare. Inget kvar på mobilnr, men att man kan lämna det i efterhand om man vill kunna skicka in bilder via MMS. Men därtill behövs ju mer idéer....man får spåna vidare, ska inte ge upp än. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Snygg site!
Det jag spontat ser på siten som jag tycker borde ändras är att det inte går att få fram vem det är som står bakom sidan. Det gör väldigt mycket för trovärdigheten. Sen håller jag med övriga angående mobilnumret, det bör man inte behöva fylla i vid registrering. En annan sak jag tänkte på är det ni skriver på Om mobimingel : Citat:
T.ex. bör personerna på bilderna kunna säga till om att de inte vill vara med. Sexbilder och liknande kanske inte bör få finnas med? EDIT: Såg att ni refererade till en policy i sidfoten, vart finns den? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat: