FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Har med några kollegor sajten mobilmingel.se och är nu i stort behov av feedback av er proffs här på wn! Det går väldigt trögt med att få in nya aktiva medlemmar. Jag personligen tror att det till stor del beror på att vi just nu har krav på att man MÅSTE lämna sitt mobilnr vid registrering. Där är inte mina kollegor helt eniga. Vad tror ni? Jag kan tänka mig att det hade varit lättare om det framgick att något känt företag låg bakom sajten, och att folk då hade haft lite mera förtroende för att våga lämna ut sitt nr... Min idé är att man ska ha det här med mobilnr som en option, och att man kan skriva in det i efterhand istället. Tar gärna emot feedback på annat också! Mvh edit: testkonto om man vill logga in test4 test4 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Utan att ge någon djupare feedback så tror jag absolut att det kan vara ett hinder att man tvingas lämna ut sitt mobiltelefonnummer till er. Gör första registreringssteget snabbt med bara basic information så kan de senare lägga till mer uppgifter.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
tycker samma, varför så personligt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Snygg sajt, no doubt about it.
Men själv har jag aldrig hört talas om sajten, därav ingen användning. Tror det är så många känner. Bilddagboken, lunarstorm, facebook och vad nu allt heter har ju i stort sett alla som är i den målgruppen. Citat:
Det känns som ni skjuter med en hagelbössa på marknaden, det finns ingen bra nisch. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Tack för inputs iaf! Det kan nog vara så att en del grejjer skall ändras på. Lättare registrering, fri uppladdning av mms kanske. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ni kan väl göra det möjligt att ladda upp 10-20 foton i veckan gratis och vill man ladda upp fler så kostar det pengar?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Väldigt fräsch sida med färscha undersidor. Dock tror även jag att telefonnummer kan bli en liten spärr för några.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det blir iaf inte svårt för nån o vinna telefonen :lol: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
det här projektet står lite stilla.....nån som har något konkret att komma med är välkommen att ge förslag!
Varit dåligt med tid & pengar, men nu ska det skjutas till både och, men det gäller ju att satsa på rätt grejjer... vad är det viktigaste att förändra för att nå aktivitet tror Du? Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
texten måste bli lite ljusare.....när man kommer in på första sidan så har du en rubrik med senaste bilderna, man ska inte kunna se stora bilder endast små! om man inte loggar in "man blir nyfiken och registrerar sig" att se bilderna är som att ta udden av sidan.. obs! så känner jag iallafall när jag kommer in på sidan .. :P
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|