FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej Kenan,
Absolut, och så ska det inte vara. Vi har i helgen uppgraderat vårt plugin så transfers är inte längre ett problem som vi hade tidigare, precis som jag förklarade då att vi jobbade på. Vi uppgraderade hela vårt system i helgen så det har varit 2 rapporterade problem idag som du har haft, vi har lämnat detta till vår leverantör och bett dom felsöka det då något blir fel i systemet. När det gäller priset på .COM så är det något som blev missuppfattat och jag har redan pratat med personen du chattade med och löst det hela. Mvh, Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Fortsättning följer.
Jag köpte en domän igår under dagen, pengarna drogs från mitt kort, och jag fick ett e-mail. Dock så är domänen fortfarande ledig om jag kikar på loopia. Vad tror ni, hur långt tid är det rimligt att det ska ta? Pengarna drogs direkt från mitt kort som sagt, så det känns som det borde registreras direkt :/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tycker det kan vara roligt för andra att få en del av informationen. Önska att jag fick det, innan jag köpte abb där. Blir du ledsen när du läser mina inlägg? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det jag däremot inte förstår är att du är missnöjd med en leverantör som uppenbarligen inte fungerar för dig, ändå väljer du att flytta fler domäner till dom? Då får du faktiskt skylla dig själv. Det är ett abonnemang på 10-30kr/månad, fungerar det inte så byt för din egen skull! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Det jag kan göra är att betala tillbaka dina pengar för webbhotellet om du inte är nöjd med den tjänsten du får, vi vill så klart inte att våra kunder ska vara missnöjda och känna sig tvingade att stanna bara för att dom har betalt för sitt webbhotell. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag frågar er kundtjänst hur mycket en .com domän kostar att flytta över till er, och får till svar att det beror på vad det är för domännamn jag registrerar? Jag ifrågasätter det, men får till svar att jag måste ge honom domännamnet så att han kan kolla exakta priset med er billing avdelning. Jag postar vår chatt här också: Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|