FAQ |
Kalender |
![]() |
#431 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jaha .soy var tydligen Google's första gTLD. Vilken rivstart
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#432 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Vissa av de nya gTLD:erna drar nästan löjets skimmer över sig. Man är väl lite "clown" själv som reggar så mycket ![]()
![]() |
#433 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Personligen ville jag ha japanese & chinese.soy men dom tog ju Google själva eller om de nu var TM och tagna för bra längesen. |
|||
![]() |
![]() |
#434 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Detta är kanske ett smart sätt att kränga de nya domänerna på? http://hollywood.condos De sålde trots allt Newyork.estate för en rejäl slant, trots att bara Newyorkestate.com är tagen.
![]() |
#435 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#436 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jo, det är lätt att flina åt lite överdrivna och "överambitiösa" marknadsföringsmetoder, men i detta fall är de kanske "de som skrattar hela vägen till banken". Så att säga.
![]() |
#437 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ska du testa? Känns lite flummigt med "man säljer ett koncept och en idé inte bara ett domännamn" Nog tror jag många köpare triggas av detta dock, ska testa metoden när det finns tid för några få utvalda domäner.
|
|||
![]() |
![]() |
#438 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag tänkte skriva lite fakta om varje enstaka domän och kanske lägga till en illustrerande bild för att få lite liv i annonsen. Synd att dygnet inte hade 100 timmar!
![]() |
#439 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#440 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Konstigt att dom inte tog upp att det går att göra com.se.town.guide också ![]() |
|||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|