FAQ |
Kalender |
![]() |
#421 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mmm dessa filurer spenderar timmar varje vecka på att såga dessa nya gTLD:er, är ju förståeligt när många av dem har spenderat miljoner på deras portföljer som ofta innehåller dyra domäner i stil med aq0.com, lito.com, 3ij.com eller ännu värre de som har mycket likvider låsta i .net. De kan säga vad de vill, det finns uppenbarligen redan folk som går plus på att handla med nya gTLD:er.
Freemarket som de såldes på är en märklig sajt utan full funktion ännu (inte lika illa som Missdomain dock) Whois lär ju ändras iaf om säljet ens skett, med så mycket lurendrejeri som förekommer i branschen vet man ju aldrig. |
|||
![]() |
![]() |
#422 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ps. Jag kan väl tillägga att jag med "Det gäller på denna sajt" åsyftar TheDomains och inte WN.
![]() |
#423 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kan inte alls förstå mig på varför man skulle vilja använda dubbla ändelser i ett domännamn, .COM.SE
![]() |
#424 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vad har detta med detta att göra?
![]() |
#425 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det var mina tankar kring denna ändelse kring ämnet Om de nya gTLD:erna som den här domänen vill vara och därmed också höra era åsikter.
![]() |
#426 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#427 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Komplett värdelösa tycker jag med.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-10-15 klockan 20:57 |
|||
![]() |
![]() |
#428 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Clinics.vegas $6,000
Diet.vegas $5,000 WeightLoss.vegas $5,000 Clinic.vegas $4,000 Thayer.academy $3,000 Hög slutsummor, de fyra översta är rapporterade av samma person. Om nu dessa är legitima men DNJ valde att rapportera dem iaf. |
|||
![]() |
![]() |
#429 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Onekligen bor det en hel del överviktiga människor i Las Vegas!
![]() |
#430 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
Stängt ämne |
|
|