Kom ihåg mig?

Kunder som ignorerar förfallodatum

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-04-25, 09:06 #19
Vebut Vebut är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 263
Vebut Vebut är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 263
Citat:
Ursprungligen postat av Nerix Visa inlägg
De finns ett avtal påskrivet av kund där det framgår tydligt att det är 10 dagars förfallodatum.
Vad är så viktigt med just 10 dagar i så fall? Det måste ju bara innebära merarbete för dig med alla påminnelser hit och dit. Det är ju som gjort för att dina kunder ska missa förfallodatumet.

Har aldrig hört talas om 10 dagar tidigare - från något företag, 20 och 30 är det vanliga i min erfarenhet - tar ju någon dag eller två för att fakturan ska komma fram också.
Vebut är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017