FAQ |
Kalender |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
"Freak of the planet" må vara 'tonårs-raljerande', men i min värld är det inte riktigt detsamma som "Worst of the planet". Dessbättre är USA inte alls representerade i diktaturernas bottenskikt tillsammans med Nordkorea, Zimbabwe, Uganda och Iran osv. - Däremot är de i högsta grad delansvariga för miljoner människors död i ett antal väpnade konflikter de senaste sextio åren, där mängder av minst sagt kontroversiella vapen använts, såsom Agent Orange, och fosforbomber. - De håller fångar utan rättegång, varav ett antal anses som helt oskyldiga av oberoende människorättsorganisationer. - USA är det enda land som fällt atombomber på civilbefolkning. - Man är det största "bidraget" till att en hel värld (inte minst lågutbildade) vräker i sig en massa skräpmat som gör dessa sjuka. - Justin Bieber Osv. Har jag fel? Ps. Sovetunionen, Kina, Ryssland osv är historiskt sätt ena jäkla kålsupare de med. Lika bra att påpeka att jag tycker så. ;-)
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2013-12-15 klockan 10:17 |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|