FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag behöver hantera flera olika mail konton för olika webbplatser. Finns det något bra för detta ändamålet?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Outlook, Thunderbird, Gmail.
Alla? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag hade själv innan ett flertal mailkonton (6-8 st) och tyckte att outlook skötte den biten helt fantastiskt. Dock outlook 2010. Outlook 2013 bränner hål på hornhinnan innan man har hunnit komma in i programmet. (ja, jag vet att man kan ändra färger och customiza).
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har i dagsläget 7 mailkonton kopplade till min Gmail. Det finns väldigt bra möjligheter till att skapa filter som automatiskt taggar, markerar som läst, arkiverar(hamnar inte i inkorgen) och massa annat. De har även ett bra system för att prioritera din mail så att du kan få alla mail som klassas som viktiga i en egen inkorg och t.ex. bara få notifikationer om dessa. Numera finns det även stöd för att ha flera inkorgar/flikar med mail och konfigurera så att alla mail hamnar rätt direkt.
Smidigt, enkelt och väldigt kraftfullt! Enligt mig är det ingen annan klient som kommer i närheten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Det beror ju mer på din personliga smak hur du vill ha sakerna än vad programmen klarar av. Alla tre klarar det galant men på lite olika sätt (i standardutförande). Med lite justeringar så kan du få det nästan precis som du vill i alla tre av förslagen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kolla postbox http://www.postbox-inc.com/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Från: [email protected] skickat genom [email protected] ? Det tycker jag ser väldigt tråkigt ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Jag kör Thunderbird Portable (för ett tiotal e-postadresser). Det är ingen större skillnad mot vanliga Thunderbird, annat än att det är enklare att flytta mellan olika datorer. Jag är mycket nöjd med Thunderbird.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|