![]() |
Hantera flera mail konto, bra program?
Jag behöver hantera flera olika mail konton för olika webbplatser. Finns det något bra för detta ändamålet?
|
Outlook, Thunderbird, Gmail.
Alla? |
Citat:
|
Jag hade själv innan ett flertal mailkonton (6-8 st) och tyckte att outlook skötte den biten helt fantastiskt. Dock outlook 2010. Outlook 2013 bränner hål på hornhinnan innan man har hunnit komma in i programmet. (ja, jag vet att man kan ändra färger och customiza). :)
|
Jag har i dagsläget 7 mailkonton kopplade till min Gmail. Det finns väldigt bra möjligheter till att skapa filter som automatiskt taggar, markerar som läst, arkiverar(hamnar inte i inkorgen) och massa annat. De har även ett bra system för att prioritera din mail så att du kan få alla mail som klassas som viktiga i en egen inkorg och t.ex. bara få notifikationer om dessa. Numera finns det även stöd för att ha flera inkorgar/flikar med mail och konfigurera så att alla mail hamnar rätt direkt.
Smidigt, enkelt och väldigt kraftfullt! Enligt mig är det ingen annan klient som kommer i närheten. |
Citat:
|
Kolla postbox http://www.postbox-inc.com/
|
Citat:
|
Citat:
Från: [email protected] skickat genom [email protected] ? Det tycker jag ser väldigt tråkigt ut. |
Jag kör Thunderbird Portable (för ett tiotal e-postadresser). Det är ingen större skillnad mot vanliga Thunderbird, annat än att det är enklare att flytta mellan olika datorer. Jag är mycket nöjd med Thunderbird.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson