Citat:
Ursprungligen postat av fretek
Alla mina försök att kommunicera med supporten igår skedde före 19:00.
Gör nya försök idag. Det är visserligen långfredag men är det 24/7-365 support så är det. (chatten verkar dock stendöd, ingen respons alls ännu +10min)
Tips till Frebjo
Om ni la 2-3 dagars arbete på att skriva ner bättre beskrivningar till kontrollpanelen och jobbade några timmar med översättningarna tror jag att trycket på supporten kommer minska rejält. Eller så är det bara jag som är korkad och har svårt för kontrollpanelen.
Idag kommer jag testa lite vidare och lägga över några databaser, installera CMS osv, det skall bli spännande och se hur det fungerar.
|
24/7 stämmer bra, Sverige ska vara på plats sedan 1 timme tillbaka. Jag kikade nu på chatten och såg att alla fått svar iaf, har du fått hjälpen du behöver?
Vi kommer ta itur med guiderna nu under helgen, om du känner att du saknar någon guide får du gärna skicka ett PM till mig med vad vi kan beskriva så fixar jag upp dom direkt!

Översättningen pågår och är under arbete hela tiden.
Kontrollpanelen finns det jobb att göra på fortfarande, som tartareandesire sa så har den varit betydligt värre än den är nu. Men det finns fortfarande massa att göra !
Mvh,
Fredrik