Kom ihåg mig?

Crystone - erfarenheter??

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-03-29, 07:08 #1
freteks avatar
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem
freteks avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 111
Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Hej!

Vill till en början be om ursäkt för att du fått denna upplevelse av oss. Det är tyvärr en olycksdrabbad dag idag. Vi har haft stora problem med vår Internetleverantörer i Miami där vår amerikanska support sitter. Efter 19 varje vardag så tar vår amerikanska support över, det står även på support sidan.

Guiderna är något vi jobbar med hela tiden och försöker förbättra, vi har supportpersonal som jobbar med dom och ändrar på dom när något är oklart. Men jag håller med om att det kan bli mycket bättre.

Svarstiden dom senaste veckorna när det gäller chatten ska vi självklart se över och åtgärda asap, dom ska vara precis lika korta som telefonen.

Finns det något mer jag kan hjälpa dig med nu direkt ?

Med vänlig hälsning,
Fredrik
Alla mina försök att kommunicera med supporten igår skedde före 19:00.

Gör nya försök idag. Det är visserligen långfredag men är det 24/7-365 support så är det. (chatten verkar dock stendöd, ingen respons alls ännu +10min)

Tips till Frebjo
Om ni la 2-3 dagars arbete på att skriva ner bättre beskrivningar till kontrollpanelen och jobbade några timmar med översättningarna tror jag att trycket på supporten kommer minska rejält. Eller så är det bara jag som är korkad och har svårt för kontrollpanelen.

Idag kommer jag testa lite vidare och lägga över några databaser, installera CMS osv, det skall bli spännande och se hur det fungerar.
fretek är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-03-29, 09:04 #2
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av fretek Visa inlägg
Alla mina försök att kommunicera med supporten igår skedde före 19:00.

Gör nya försök idag. Det är visserligen långfredag men är det 24/7-365 support så är det. (chatten verkar dock stendöd, ingen respons alls ännu +10min)

Tips till Frebjo
Om ni la 2-3 dagars arbete på att skriva ner bättre beskrivningar till kontrollpanelen och jobbade några timmar med översättningarna tror jag att trycket på supporten kommer minska rejält. Eller så är det bara jag som är korkad och har svårt för kontrollpanelen.

Idag kommer jag testa lite vidare och lägga över några databaser, installera CMS osv, det skall bli spännande och se hur det fungerar.
24/7 stämmer bra, Sverige ska vara på plats sedan 1 timme tillbaka. Jag kikade nu på chatten och såg att alla fått svar iaf, har du fått hjälpen du behöver?

Vi kommer ta itur med guiderna nu under helgen, om du känner att du saknar någon guide får du gärna skicka ett PM till mig med vad vi kan beskriva så fixar jag upp dom direkt! Översättningen pågår och är under arbete hela tiden.

Kontrollpanelen finns det jobb att göra på fortfarande, som tartareandesire sa så har den varit betydligt värre än den är nu. Men det finns fortfarande massa att göra !

Mvh,
Fredrik
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017