| FAQ |
| Kalender |
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Söker ett supportverktyg för att hantera inkommande supportmail. Visst det något speciellt anpassat för det? Jag vill att flera olika administratörer skall kunna vara inloggad samtidigt i systemet. Har tröttnat på att endast använda vidarebefodringar till olika mails. Måste finnas nå bättre anpassat ute på marknaden?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Ni som sysslar med support, hur löser ni det här?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Kayako använder vi
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Jag ska med implementera ett supportverktyg. Jag fundererar på freshdesk som är översatt på svenska. Någon som har erfarenhet av det?
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Någon mer som har förslag?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Vi kör Google Apps och sedan grupper. Går att ställa in om man vill använda sig av frågor och/eller diskussion. Där kan man också tilldela frågor till användare samt låsa och sätta egna kategorier på frågorna.
Kanske inte det kraftfullaste systemet men räcker gott och väl får våra behov som är att hantera supportfrågor. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Medlem
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Medlem
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Ifall det ska hantera mer än e-mail: http://ehelpdesk.servit.se/
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|