![]() |
Supportverktyg
Söker ett supportverktyg för att hantera inkommande supportmail. Visst det något speciellt anpassat för det? Jag vill att flera olika administratörer skall kunna vara inloggad samtidigt i systemet. Har tröttnat på att endast använda vidarebefodringar till olika mails. Måste finnas nå bättre anpassat ute på marknaden?
|
Ni som sysslar med support, hur löser ni det här?
|
Kayako använder vi
|
Jag ska med implementera ett supportverktyg. Jag fundererar på freshdesk som är översatt på svenska. Någon som har erfarenhet av det?
|
Någon mer som har förslag?
|
Vi kör Google Apps och sedan grupper. Går att ställa in om man vill använda sig av frågor och/eller diskussion. Där kan man också tilldela frågor till användare samt låsa och sätta egna kategorier på frågorna.
Kanske inte det kraftfullaste systemet men räcker gott och väl får våra behov som är att hantera supportfrågor. |
Jag har precis börjat testa på det och funderar på ifall vi skall köra vidare på det. Verkar inledningsvis väldigt bra.
Citat:
|
Vad jag förstod det som så ingick också livechatt i Kayako? Hur fungerar det ihop med systemet?
Just nu använder vi Mibew, men kanske vore bra att testa något som har "allt i ett" Citat:
|
Citat:
|
Ifall det ska hantera mer än e-mail: http://ehelpdesk.servit.se/
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson