Kom ihåg mig?

Få tag på ägare till domäner

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-12-19, 22:22 #6
yakuzaemmes avatar
yakuzaemme yakuzaemme är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2012
yakuzaemme yakuzaemme är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
yakuzaemmes avatar

Reg.datum: Jun 2012
Citat:
Ursprungligen postat av daniel_ Visa inlägg
@yakuzaemme - Själv hade jag blivit ganska irriterad om någon var så påträngande som du beskriver att du var.
Hur menar du att jag är påträngande?

Detta är det första meddelandet jag skickade. Det andra kom inte förrens två månader efter. En månad efter det (och nu hade "Läst"-funktionen blivit implementerad, och såg att han ej hade läst mitt senaste) så skickade jag en vänförfrågan, om han av någon anledning ej kikade meddelanden.

Citat:
Hi Marcel.

This is probably the wrong way to get in touch with you, I filled the email form at (url för huvudverksamhet) but not sure if you still run that business.

I am very interested in your domain (url), and was wondering if it's for sale. I would really appreciate it as it suits my project perfectly. Let me know if it's any interesting and what kind of money you are looking for.

Best regards,
Emil
Är det påträngande? Det framgår klart och tydligt att jag är beredd att betala, och undrar i vilken prisklass han vill släppa den för.

Han har f.ö haft domänen sedan 1998, och verksamheten han bedrev blev inaktiv runt 2003 - han har alltså haft den inaktiv i strax 10 år.
yakuzaemme är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017