FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Disney är som sagt inte alls Svenskt, vet inte var alla har fått det ifrån. Visst har en gammal film modifierats, dock en som visas varje år än idag. Jag är själv helt för att vara politiskt korrekt och inte visa "färgade" som grottmänniskor i TV. Det är inte det jag vill att mina barn ska lära sig, för då kommer de ha samma syn på invandrare som alla obildade SD:are. Just disney scenen finner jag inte rasistisk, men om någon gör det; så är jag förstående och har tolerans mot deras beslut. Ett annat misstag ni ofta gör är att ni blandar ihop invandrare och islam rent generellt. Islam har ingenting med alla världens invandrare att göra. Alla invandrare delar inte islams hatiska budskap. Jag är själv "invandrare" men anser mig vara lika Svensk som vilken annan Svensson som helst. Jag äter Kaviar med ägg, och köttbullar med lingonsylt, samt att jag firar alla Svenska högtider. Kom ihåg att sveriges befolkning ligger på ca 9 miljoner och hela världens befolkning ligger på ca 7 miljarder. Så det ni gör är att ni drar 7 miljarder människor över en kant. Slutligen så är jag invandrare och lever inte på andras pengar. Betalar otroligt mycket skatt, och lever på mina egna pengar. Så försök vara lite mer politisk korrekt och sluta säg att invandrare lever på andras pengar. Bidragstagare lever på andras pengar, inte invandrare. ![]() Senast redigerad av Lancelot den 2012-12-16 klockan 14:12 |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|