FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så här: Om en kund loggar in i mitt community och sedan behöver support. Då vill jag att Kundens inloggningsuppgifter med automatik skall skickas till operatören, dvs kunden ska inte behöva ange detta det första som sker i chatten (kunden har redan identifierat sig). Nyfiken (eftersom vi har en snarlik modul i vår tjänst): ![]() - Vad är affärsidéen i detta? Hur ska du/ni tjäna pengar? - Om det ska vara effektivt måste operatören kunna ha multipla chattar igång samtidigt. Går det? btw: Lycka till, ser riktigt snyggt ut ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En liten synpunkt på det ni skriver:
"Idag är det vanligt att företag erbjuder support via epost och i bästa fall per telefon. Tyvärr är det ofta långa svarstider. Med Helpon kan man ha en konversation med sina kunder direkt på hemsidan, i realtid." Långa svarstider kommer av bristfällig bemanning. Om du erbjuder chatt istället för telefoni lär svarstiderna knappast förbättras ![]() Om du har mutlipla sessioner för operatören kanske de inte behöver bli sämre än med telefoni (i bästa fall). Sedan kan det såklart finnas andra fördelar med chatt som att skicka länkar, bilder etc. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|