Kom ihåg mig?

inArchive.com

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-07-30, 20:43 #11
daniel.s daniel.s är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2008
daniel.s daniel.s är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007 Visa inlägg
Vad har det med saken att göra? De övriga 99,9 procenten då?
1. Då får du väl vänta tills jag varit aktiv så länge som Fredrik-s.
2. Nikke Lindqvists renommé har väl inte heller med saken att göra, däremot har det med saken att göra att om Nikke Lindqvist svarat på mina frågor skulle det kanske förtydligas hur fel han har i sina åsikter om InArchive?
Nu undviker du än en gång. Dessa personer behöver inte presentera sig eller bevisa något för det är redan gjort, till skillnad från dig. Nikkes ord väger tyngre
och kommer väga tyngre tills dess du presenterat dig efter ditt totala felklamp där du på något sätt försöker hävda dina kunskaper utan belägg:

Citat:
Hur vet du detta? Om du bara har en halv A4-sida text eller så på din sajt kanske du har möjlighet att kontrollera om det är så. Däremot kan jag, i egenskap av expert på just detta område (och jag lovar dig att jag är mycket väl insatt i hur det fungerar), garantera att du har fel.
Som många andra håller jag helt med Nikke över att sånt här är oviktigt och oundkomligt i det långa loppet.

Citat:
Citat:Problemet är väl att det i princip inte finns någon "oliktänkande"... hur trycker man ner någon som inte finns?
Tror alla kan hålla med om att du attackerat personer som inte sett på saken likt dig.

Citat:
You lost me. Men hur vet du att InArchive aldrig skulle kunna ställa till med problem för någon? Vad baserar du din åsikt på? Vet du vad InArchive tänkt göra med det material de stulit och hade planerat att norpa från intet ont anande sajtägare?
Klart jag inte kan se in i framtiden men om man har någon koll alls på SEO så förstår man att denna sidan inte har någon chans alls att konkurrera med ett original av någorlunda kvalité.

Jättekul att du är så insatt och brinner mycket för saken. Det är absolut viktigt att ha saker att vara engagerad av, hur obetydliga de än är för alla andra. Lycka till med jakten!

Senast redigerad av daniel.s den 2012-07-30 klockan 20:49
daniel.s är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Taggar
bottar, copyright, inarchive.com

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017