| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Vem tvingar dig att läsa denna tråd? Inte jag i alla fall! |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Hur många gånger ska jag behöva skriva att jag inte bryr mig det minsta om ifall det finns dem som inte håller med mig? Tvärtom hoppas jag att det finns någon - utöver Nikke Lindqvist - som gör detta. Men då får dessa personer säga vad de inte håller med om och förklara varför de är av annan åsikt. Det enda som är viktigt är att de som har det minsta förnuft begriper allvaret i situationen, samt sitt eget bästa, och vidtar åtgärder mot brottligt beteende av den typ som InArchive ägnar sig åt. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Du vägrar ju själv svara på relevanta frågor... Varför ska då han bry sig om att svara dig? Det är som att prata med en vägg... Vill ni två fortsätta er personliga fejd så ta det via PM så vi andra slipper läsa eländet.
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Dessa frågor vill Nikke Lindqvist inte svara på efters om svaren då skulle tydliggöra det Nikke Lindqvist skriver, och som jag inte håller med om. Som jag förklarat genom hela tråden vägrar jag inte svara på relevanta frågor. Jag svarar på frågor som har med InArchive att göra. Återigen, läs inte denna tråd om du inte vill. Det är min rekommendation. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Ursprungligen postat av tartareandesire
Vill ni två fortsätta er personliga fejd så ta det via PM så vi andra slipper läsa eländet. Ja, det kanske man kan tycka. Tråkigt bara att vissa vill förstöra en seriös och allvarlig fråga av betydelse för så väldigt många med barnsliga kommentarer. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Bosse: Har du polisanmält? Om inte, vad har du för argument till att inte polisanmäla?
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Själv har jag inte polisanmält InArchive av den enkla anledningen att detta inte är en polisiär fråga (som tydligen vissa tror). Det är civilrättslig fråga. Det är endast ett fåtal typer av brott (en närmast försumbar del, tror jag många skulle vilja säga) som hanteras av polisiära myndigheter. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | |||
|
||||
|