FAQ |
Kalender |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Ang Kjettes två svar: Förstår att Binero inte har tid att lösa supportärenden när prioriteten tycks ligga på att skriver en massa försvarsinlägg.
Skall man behöva vänta 4 dagar på att få hjälp när en site ligger nere? Är det den supporten som Sveriges största (eller näst största) webbhotell erbjuder sina kunder (trots att man skriver att man har öppet 365 dagar per år)? Men eftersom Binero verkar läsa en del här så kan jag testa att posta ett av mina supportärenden här: I mitt fall får jag http error 500.19 fel hela tiden. Siten kan börja funka en kort stund för att sedan dyka igen. Detta fel har jag inte upplevt i Binero 1.0 utan det är nu vid migreringen. Error Summary HTTP Error 500.19 - Internal Server Error The requested page cannot be accessed because the related configuration data for the page is invalid. Detailed Error Information Module IIS Web Core Notification Unknown Handler Not yet determined Error Code 0x80070005 Config Error Cannot read configuration file due to insufficient permissions Config File \\?\UNC\atm.binero.net\content\62\152362\domänen.s e\public_html\web.config Requested URL http://domänen.se.preview.binero.se:80/default.aspx Physical Path Logon Method Not yet determined Logon User Not yet determined Config Source -1: 0: |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|