Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Binero supporten

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-04-23, 18:25 #1
Fredrik K Fredrik K är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
Fredrik K Fredrik K är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
Citat:
Ursprungligen postat av fretek Visa inlägg
Ang Kjettes två svar: Förstår att Binero inte har tid att lösa supportärenden när prioriteten tycks ligga på att skriver en massa försvarsinlägg.

Skall man behöva vänta 4 dagar på att få hjälp när en site ligger nere? Är det den supporten som Sveriges största (eller näst största) webbhotell erbjuder sina kunder (trots att man skriver att man har öppet 365 dagar per år)?
Det är precis de här "försvarsinläggen" jag menar.
Och samtidigt inte vill bli iblandad för det är "privat fritid".
Gör en profil för BINERO istället.

Är sidan nere bör du inte få vänta ens 4 timmar.....
Fredrik K är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-04-23, 19:01 #2
Fredrik K Fredrik K är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
Fredrik K Fredrik K är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
Citat:
Ursprungligen postat av Kjette Visa inlägg
Förstår inte riktigt vad du menar men om jag svarar här utanför arbetstid och försöker hjälpa är inte det bättre än att vi delegerar ut resurser för att någon annan skall svara?

Men jag fortsätter gärna hänga här som sagt, men ni behöver inte nämna att Binero lägger ner resurser här inne för det görs inte. Jag har helt andra arbetsuppgifter än support men som sagt, hjälper gärna till när jag har tid över på mina fikaraster eller utanför arbetstid.

Rörande ditt ärende hos oss så är du uppe i en migrering, dina sidor som är ute i produktion är väl inte nere?
Jag har inga sidor nere, detta var en QUOTE på freteks synpunkter ovan.

Nu i eftermiddag har jag äntligen fått exemplarisk support av Binero.
Synd bara det skulle ta 14 dagar....

Mvh
Fredrik
Fredrik K är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-04-23, 18:15 #3
Fredrik K Fredrik K är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
Fredrik K Fredrik K är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
Citat:
Ursprungligen postat av Kjette Visa inlägg
Det är inte så att vi sitter och rullar tummarna, om det är något som du eller någon annan stör sig på, hör av dig till oss helt enkelt


Får man inget livstecken på 14dgr, trots en påminnelse.
DÅ är det nog rullar tummarna som är närmast tillhands.
Eller dåliga arbetsförhållande och underbemanning, då känner sympati jag för personalens situation.
Fredrik K är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-04-24, 22:57 #4
web2k web2k är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 44
web2k web2k är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 44
Om man inte har tid för de kunder man tar betalt av så ska man helt enkelt sätta sig ner och funderar på om man verkligen har kapacitet att ge support för det man vill sälja.

14 Dagar... !???

Om man inte kan leverera det man tar betalt för bör man, enligt mig själv, kompensera sin kunder för detta. Det otroligt bisarra i mitt fall var att Binero struntade i att hjälpa mig och ett annat bolag såg mina inlägg och hjälpte mig... GRATIS...
web2k är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:26.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017