| FAQ |
| Kalender |
|
|
#21 | ||
|
|||
|
Banned
|
Thomas: Finns det någon anledning att radera sitt inlägg? Annars kan man få ganska intressanta diskussioner om man raderar...
Fast det är kanske så man ska göra i fortsättningen. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#22 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Sorry, sorry, sorry! :-) Har någon en stor röd ångerknapp! Trodde det var mitt inlägg som raderades. Min miss - självklart kan han radera sitt eget inlägg.
Ber om ursäkt igen! |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#23 | |||
|
||||
|
Administratör
|
Citat:
Att man kan editera sitt inlägg under en period känns okey. Stavfel etc. Det innebär ju i praktiken att man kan ta bort allt (radera) även.
__________________
Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#24 | ||
|
|||
|
Banned
|
Möjligheten att radera i IPB fanns inte. Däremot fanns möjligheten att ändra, men med krav på anledning.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#25 | |||
|
||||
|
Administratör
|
Är det nån som varit i kontakt med Loopia och hört med dom hur läget är?
Vad är fel, varför tar det dagar att avhjälpa?
__________________
Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#26 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#27 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Mailen finns ju kvar kan man hoppas för de som har sin mail där,
för jag antar att dom har backupservrar som tar emot och lagrar inkommande mail. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#28 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Det är ju inte så att Loopia försöker mörka det här, det kan de omöjligt göra. De försöker lösa problemet så snabbt som möjligt, att sätta all personal på att svara i telefon hjälper knappast någon ![]() Vore intressant att veta exakt vad som hänt. Det här lär tyvärr kosta Loopia mycket pengar och många kunder har jag en känsla av...
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#29 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Som sveriges största webbhotell är inte en nedtid på 3 dagar i närheten av acceptabelt. Borde ha både tre, fyra och fem backup-lösningar som snurrar igång. Det här är ju förödande för väldigt många företag - undra vilken kompensation detta resulterar i för dess kunder...
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#30 | ||
|
|||
|
Banned
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|