| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Nej jag hade Binero i ca 3 veckor innan jag sa upp det. Glad att jag gjorde det, polarn som inte gjorde det är bra trött
![]() Btw deras support är rolig. Skickar man två frågor i ett mejl då blir det kortslutning och man får endast svar på den ena frågan. Dessutom är supporten inte ett dugg tekniska då man ofta kan få riktigt pantade svar. |
||
|
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
. Man får ta en fråga per mail..Jag har hotell hos ett par olika företag och det som funkat bäst hittills och verkar ha kunnig support är Surftown.. Snabba svar och dom svarar på flera frågor i samma mail. Snabba svarstider och mycket datamängd/plats för priset. |
||
|
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
|
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Förmodar att det var en strategi att försöka få gynnsam aktivitet i Twitter-flödet. En väldigt dålig idé oavsett.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
| Stängt ämne |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|