FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det är hur larvigt som helst att man som publisher måste känna sig osäker på om man faktiskt får sina pengar eller inte...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom det nu har gått x antal veckor och jag ännu inte fått svar via supporten så frågar jag här istället.
Vad har hänt med Lendo de senaste 2-3 månaderna? De har fungerat bra tidigare, men på flera hundra leads har jag helt plötsligt 0 sales och såg nu att det kommit in en klumpsumma för sales genererade förra månaden, vilket i statistiken visar 0 st. Denna månad står fortfarande på 0. Har de börjat godkänna manuellt månadsvis i efterhand eller är det fel i statistiken? Otroligt frustrerande |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har haft samma problem med Coolstuff hos Tradedoubler. Lade om det till Affiliator och där funkar det. Mycket märkligt.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Vi har haft problem med att mätpixlarna från TD inte registrerat ansökningar. Detta ska nu ha blivit åtgärdat och du (liksom alla andra...!) kommer att se avsluten inom några dagar. Vi kommer också manuellt att gå igenom allt så det blir korrekt. Ledsen för sen information kring detta. Nu ska allt fungera korrekt igen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Vi har haft problem med att mätpixlarna från TD inte registrerat ansökningar. Detta ska nu ha blivit åtgärdat och du (liksom alla andra...!) kommer att se avsluten inom några dagar. Vi kommer också manuellt att gå igenom allt så det blir korrekt. Ledsen för sen information kring detta. Nu ska allt fungera korrekt igen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Sedan 27e november har vi inte fått in några avslut/sales på Comviq.
Brukar komma sales dagligen annars. Fler som kör Comviq-programmet och uppmärksammat detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Någon som fått in de förlorade avsluten? |
||