FAQ |
Kalender |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Y-reg: Ja, jag såg att du höll på med webbdesign, men även webbdesigners behöver webbsidor. X: Eh, ja. Men det har dom nog isf redan - det är som att ringa en målarfirma och fråga om dom vill ha hjälp att måla om typ. Jag har runt 10 egna webbsidor och har gjort ett 50-tal. Y-reg: *skratt* - det är omöjligt. Ingen har så många webbsidor. X: Eh, okej. Vill ni köpa en webbsida av mig eller? Y-reg: Ehh, nä - vill du få en webbsida gratis från oss? X: Jag vet vad ert "Gratis" betyder, så nä tack. Jag föreslår i all välmening att du skaffar dig ett ärligt arbete istället - eller gör lite research på företag ni ringer upp i alla fall. Y-reg: *klick* Fick vibbar från typ Hassan-sketchen med Pizzeria Zorboa. Det var inte meningen att vara elak direkt, men den nedlåtande och syrliga tonen i hans mening: "ingen har så många som 10 webbsidor" gjorde att det inte gick att låta bli att driva med karln. Dom ringde inte igen så antar att jag hamnade i "svarta boken". Sen vet jag inte om jag är okej med att du titulerar "X" som webbdesigner.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|