FAQ |
Kalender |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker det är en bra design på sidan för den är enkel och innehåller inte en massa lull-lull som ingen ändå bryr sig om.
Gillar konceptet med prenumeration av kläder, det känns nytt och fräscht. Kanske lite mer beskrivning av materialet, men annars får man som kund chansa lite också, man kan aldrig veta exakt kvalitet när man beställer kläder på webben, man får prova sig fram helt enkelt, man binder ju inte fast sig vid ett åtagande att köpa i framtiden utan man har alltid möjlighet att välja utan press. Det känns som ett av de mest seriösa erbjudanden jag sett här på WN, bra Jobbat Jonny! Mer sånt! Enkel beställning och jag gillar att det är comboboxar för att välja färg och storlek. Saknar min storlek XXXL (3XL) så " får plats. Villkoren tycker jag är otroligt bra utformade, precis som en webbshop ska vara, enkel med justa villkor och inget tjafs med kundenom kronkalle och en massa mysko inkassobolag, bättrre då att betala i förskott och känna sig trygg som konsument. Saknar alternativet att välja helsvarta kallingar, jag vill inte ha pastellfärgade kallingar utan svart rakt igenom. Kanonbra idé att ha "prenumeration på kallingar. Man kan ju beställa 30 par en gång om året om man vill. Borde finnas med ett alternativ hur ofta man ska få nästa erbjudande, nu finns bara ett alternativ så det blri varje månad. Jag kan tänka mig Månadsvis, Kvartalsvis (3 månader mellan), Tertialvis (4 månader mellan), Halvårsvis (6 månader mellan), kanske man skulle ange antal månader i en Comboruta med 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,....24 månader mellan erbjudanden. Då kan man spara pengar genom att köpa mycket på en gång men samidigt ha enkelheten med prenumerationen. Senast redigerad av Conny Westh den 2011-08-19 klockan 10:46 |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|