Kom ihåg mig?

Bruten förpackning.

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-08-10, 16:02 #6
daniel_s avatar
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 1 603
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
daniel_s avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 1 603
Självklart ska man följa alla lagar, regler och riktlinjer men i slutändan tycker jag alltid att man ska ställa sig frågan vad man själv hade förväntat sig, om man vore en kund i sin egen butik. Därmed också driva butiken efter dessa förväntningar. För mig innebär det att kunden kan undersöka varan och om inte den passar kunden kan hon returnera den utan större problem. Det gäller att skapa en känsla av trygghet för kunden och att man har en relation som känns nära, och om det blir problem så ordnar det sig utan att kunden ska bli drabbad. Självklart måste du som e-handlare tjäna på det i slutändan, men det tror jag att du gör. Frågan är då om det är kundens fel att man har förpackningar som måste totalförstöras för att man skall kunna undersöka varan? Nej, det är det naturligtvis inte och är därför inget som ska belastas kunden, enligt min syn.

Lagar och regler är grunden, men det är du som bygger fasaden
daniel_ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017