Kom ihåg mig?

2011-01-31 Binero nere igen?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-06-19, 20:28 #23
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Citat:
Ursprungligen postat av ITisGood.se Visa inlägg
Lite sorgligt att någon som jobbar på support vet bättre än kunden vilken kommunikationskanal som är "fullständigt överlägsen på alla plan" för varje kund och varje tillfälle. Det tyder ju på en väldigt bristande kundförståelse. Självklart får man som supportarbetare föredra en kanal men när man säger att en kanal alltid är bättre till en kund är man lite farligt ute.

Det kontaktsätt jag föredrar i de flesta fall är när man kan välja att bli uppringd så att man slipper sitta i telefonkö. Mer personligt, man får svar direkt när man frågar så att man slipper sitta och vänta, både på svar och i telefonkö.
Nu har du ju dock vänt på det på ett helt annat sätt. Jag personligen anser att e-post är fullständigt överlägset och använder uteslutande den kommunikationsvägen när jag själv behöver support i något ärenden. Dock har jag inte sagt att kunderna behöver bry sig i det, dom är lika välkomna att begära support via telefon som mail, dom får samma hjälp oavsett.
Johan_W är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 2 (0 medlemmar och 2 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017