Kom ihåg mig?

Surftown - Responstid

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-04-23, 10:48 #10
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Helgsupport och prispressen på webhotell går inte ihop. Lönekostnaderna för att ens
ha en som sitter några timmar på helgen och besvarar mail och telefon kräver givetvis
högre avgifter för deras webhotell. Om en billig tekniker kostar 300 kr/h dagtid så kostar
han minst 600 kr/h på helgen + ledig dag mitt i veckan som måste kompenseras.

De som efterfrågar helgsupport är ni som sitter här idag. På Påskafton när man ska
njuta av det vackra vädret och äta gott med nära och kära. Detta är precis vad 99%
av Surftowns kunder gör just nu. Den sista procenten är ni som sitter här och hoppas
på att få hjälp med sin site. Men samtidigt betalar ni precis lika mycket som övriga 99%.

Prispressen med standardpaket av hostingtjänster gör att man tyvärr inte kan förvänta
sig mer än man betalar för. Våra kunder som verkligen behöver helg- och nattjour betalar
åtskilliga tusenlappar i månaden för detta - utöver de vanliga tjänsterna. De som inte
betalar detta får glatt vänta med svar till tisdag.

Kritiska fel är en helt annan femma. Men mitt svar gäller vanliga supportärenden.
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017