FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vid denna typ av fordingar så finns det möjlighet att du tar ut avgifter enligt inkasso och påslag när det går till KFM med 340 kr tro rjag det var. Detta ärende visar bara på att du har dåliga rutiner i såna här ärenden. Du bör givetvis inte skicka ut flera telefoner till en kund som inte betalat. Det är normalt att man måste skicka in en defekt vara innan leverantöre skickar en ny. Skicka med REK så du vet att kunden tagit emot varan. Du kan inte hitta på nya villkor i efterhand bara för att du anser att det är rimligt, kunden anser givetvis att det är helt orimligt. Detta verkar vara en strulkund som du kan vara utan så skicka på KFM i detta fall, du kan även begära handräckning av KFM så de åker ut och hämtar telefonen som du vill ha tillbaks. Lär av misstaget och gör bättre nästa gång. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Ska i alla fall aldrig mer skicka iväg en till vara till en kund utan att ta emot och undersöka den första varan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Har inte öppnat förpackningen än men har filmat och tagit foton. Vad kan jag göra? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|