FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är tusen procent säker på vilken typ av sajter det är du tänkt starta.
Mitt förslag är att du hör av dig till Dennis Holm på forumet. Världens bästa support där du inte bara får hjälp med eventuella problem utan även blir bjuden på thaibuffé ibland vilket är helt galet. Rekommenderas starkt. När jag stött på några problem så har det alltid fixats på två sekunder. Kan bero på att webbhotellet är så pass litet, men ändå. HostGator är inte att föredra. För dyrt för dig... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
???
De har ju paket som uppfyller hans krav långt under budgeten han angivit. Kan själv verkligen rekommendera dem. Har haft konto med dem i drygt tre år nu, och det har fungerat helt felfritt. Alla andra delade webbhostkonton jag använt har haft lite nertid ibland, men de har haft 0 minuter enligt den uptime tjänst jag använt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
I Loopias paket ingår bara en databas. Det går visserligen att leva med men är inte helt optimalt. Är du helt säker på att du får rejäl trafik så kan som sagt var VPS vara ett bättre alternativ.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-03-24 klockan 12:21 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|